Productiejaren en -aantallen DKW tussen 1949 en 1968

 

1949-1962

F89L / 800

58.792

 

 

1950-1953

F89P Meisterklasse

59.424

 

 

1953-1955

F91 Sonderklasse

72.600

 

 

1955-1959

F93 / F94

158.944

 

 

1957-1963

Auto Union 1000

195.314

 

 

1958-1965

Auto Union 1000 SP

60.644

 

 

1959-1963

Junior / Junior de Luxe

273.605

 

 

1963-1965

F11

30.738

 

 

1963-1965

F12

82.535

 

 

1964-1966

F102

53.036

 

 

1955-1960

Monza

ca. 230

 

 

1956-1968

Munga

46.695

 

 

Totaal

 

1.092.557

 

 

 

      

 

 

 


DKW F89L Schnell-Laster   


1949-1954
 

De eerste naoorlogse DKW en
het eerste model dat in
Ingolstadt werd gemaakt.
 

(Museum Mobile, Ingolstadt)

 

 

 


DKW F89L Kombi    


1949-1954
 

De eerste naoorlogse DKW en
het eerste model dat in
Ingolstadt werd gemaakt.
In 1954 verscheen als opvolger de
DKW 800, met vrijwel ongewijzigd
koetswerk.
Deze werd tot 1962 gemaakt.

 

(Techno Classica, Essen)

 

 

 


DKW F89L Bus  


1949-1954
 

(ZeitHaus, Wolfsburg)

 

 


DKW 800 Pritsche  


1954-1962

 

Opvolger van de F89L met

vrijwel ongewijzigd koetswerk.
 

(Automuseum, Melle)

 

 


DKW F89 Meisterklasse


1950-1953

(Museum Mobile, Ingolstadt)

 

 


(August Horch Museum, Zwickau)

 

 

 


DKW F89 Meisterklasse
Cabriolet Karmann

 

1950-1952

(VW Sammlung, Osnabrück)

 

 

 


DKW F89 Meisterklasse
Universal
 

1950-1953

(Techno-Classica, Essen)

 

 

 

 

 

 

 


DKW F91 Sonderklasse
 

1953-1955*

 

*Universal tot 1957

(Museum Mobile, Ingolstadt)

 

 


DKW F91 Sonderklasse

Cabriolet 2 pers. Karmann

1953-1955

(Museum Mobile, Ingolstadt)

 

 

 


DKW F91 Sonderklasse

Cabriolet  4 pers. Karmann
 

1953-1955

(PS Speicher, Einbeck)


 

 

 

 


 

 

 


DKW F93
(Groẞer DKW 3=6)
                     

1955-1956

(Zylinderhaus, Bernkastel-Kues)

 


 

 


DKW F93
Cabriolet 4 pers. Karmann
                     

1955-1956

 

Dit is de persoonlijke auto

van Wilhelm Karmann

geweest.

(Automuseum, Melle)

 

 

 

 


DKW F94 Universal 
   

1957-1959

(Zylinderhaus, Bernkastel-Kues)


 

 

 


Auto Union 1000
   

1958-1963

(Oldtimerdag, Zoetermeer)
 

 

 


 

 

 


Auto Union 1000S
   

1958-1963

Latere versie dan model hierboven;
vanaf 1959 met panoramische
voorruit.
 

(Museum Mobile, Ingolstadt)

 

 


Auto Union 1000S
4-deurs

1958-1963

(Oldtimerdag Lelystad)


 

 

 

 


 

 

 


Auto Union 1000 SP   

Koetswerk van Baur

1958-1965

(Museum Mobile, Ingolstadt)


 

 

 


(Voormalig Auto Union
Museum, Bergen NH)




 

 

 


DKW Junior 
                

1959-1962

(Museum Mobile, Ingolstadt)

 

 


DKW Junior de Luxe    
            

1961-1963

(brochure)
 

 

 


DKW F11 
               

1963-1965

F11 had techniek van de
Junior de Luxe en het koetswerk
van de F12.

 

(Clubbijeenkomst, Gouda)

 

 


DKW F12 
                      

1963-1965

(Clubbijeenkomst, Gouda)

 

 

 


DKW F12 Roadster
 

1963-1965

(Voormalig Auto Union
Museum, Bergen NH)


 

 

 


(EFA Museum, Amerang)


 

 

 


DKW F102

                

1964-1966

(Museum Mobile, Ingolstadt)

 

 


DKW Monza

              

1955-1960

De Monza was een particulier
initiatief, buiten Auto Union om,
op basis van DKW-techniek met
een carrosserie van gespecialiseerde

bedrijven.

 

(Zylinderhaus, Bernkastel-Kues)

 

 


DKW Munga 

             

1956-1968

(Zylinderhaus, Bernkastel-Kues)

 

 

 


Auto Union DKW F1000L


1963-1967

Door Imosa in Spanje gebouwd
op basis van DKW-techniek en
in 1964-1965 opgenomen in het

officiële leveringsprogramma van
Auto Union. Tot 1975 gebouwd,

na 1967 uitsluitend met diesel-
motor van Mercedes-Benz.

 

(Techno-Classica, Essen)